Ta strona korzysta z plików cookie (ciasteczek) w celu personalizowania treści dla odbiorców. Każdy użytkownik może wyłączyć zapisywanie plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej, co spowoduje, że nie będą gromadzone żadne informacje.

Produktów: 0 0,00 zł

Koszyk jest pusty

Ilość:

Suma: 0,00

Procedura reklamacyjna

Procedura reklamacji

1. Jeżeli zakupiony wysyłkowo produkt zawiera wady należy je zgłosić niezwłocznie po otrzymaniu towaru.

2. Zgłoszona wada podlega weryfikacji przez Sklep internetowy, który rozpatruje reklamacje niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni roboczych od ich wpłynięcia.

 
adres do zwrotu:
RXONE AGNIESZKA OLEJARZ
REJTANA 49/4
35-326 RZESZÓW

POLSKA
 

Dajemy Państwu możliwość zwrotu produktów do 14 dni jeżeli nie spełnią Państwa oczekiwań. PRZED DOKONANIEM ZWROTU PROSIMY O KONTAKT TELEFONICZNY BĄDŹ MAILOWY

FORMULARZ REKLAMACJI

Sporządzony w dniu ……………………

1. Osoba dokonująca zwrotu

Imię i nazwisko ……………………………...…login…………………….………… Adres………………………………………………………………………………….… ……………………………………………………………………………………...........

2. Określenie towaru

Data nabycia towaru (złożenie zamówienia) …………………………………………...

Nazwa towaru …………………………………………………………………………...

Ilość …….… cena jednostkowa ………………ogólna wartość ……………...………..

Nr paragonu (faktury).........................…………………………………………………..

3. Przyczyna zwrotu (prosimy zaznaczyć odpowiednio „x”)

□ Towar uszkodzony/niepełnowartościowy

□ Towar nie spełnia oczekiwań

□ Towar niezamówiony

□ Inne……..…………………………………………………………. ……………………………………………………………………… ………………………

Opisz Uszkodzenia……………………………………………………………… ……………………………………………………………………………………… …………………………

4. Żądanie reklamującego ………………………………………………………………………………………… .………………………………………………………………………………………… Upoważniam RXONE do wystawienia korekty paragonu bez własnego podpisu.

W załączeniu przesyłam: - zwrócony towar - ORYGINAŁ PARAGONU który jest podstawą do ewentualnego zwrotu pieniędzy

Podpis ....................................................

Witryna stworzona na platformie